wtorek, 8 lipca 2014

Nikkan Sports Drama Grand Prix (wiosna)


Dzisiaj zostały opublikowane wyniki Four Awards in 2014 Nikkan Sports Spring Drama Grand Prix.
W skrócie o co chodzi. Nikkan Sports w każdym sezonie telewizyjnym (w Japonii jest ich 4) wybiera (nie wiem dokładnie, jak przebiega głosowanie):
  • najlepszą dramę,
  • najlepszego aktora,
  • najlepszą aktorkę,
  • najlepszego aktora drugoplanowego,
  • najlepszą aktorkę drugoplanową.

Sezony telewizyjne trwają odpowiednio:
  • zimowy: styczeń-marzec,
  • wiosenny: kwiecień-czerwiec,
  • letni: lipiec-wrzesień,
  • jesienny: październik-grudzień.
 Na koniec roku jest prowadzone podsumowanie i w tych samych kategoriach wybierani są najlepsi z całego roku.

Wyniki z sezonu wiosennego: 

 

 Best TV Drama
 1. Shinigami-kun - 853
2. Roosevelt Game - 144
3. Gunshi Kanbee - 132
4. Hanasaki Mai ga Damattenai - 129
5. Border - 116

Best Actor
1. Ohno Satoshi (Shinigami-kun) - 873
2. Okada Junichi (Gunshi Kanbee) - 209
3. Oguri Shun (Border) - 167
4. Nishijima Hidetoshi (MOZU) - 161
5. Karasawa Toshiaki (Roosevelt Game)

Best Actress
1. Anne (Hanasaki Mai ga Damattenai) - 487
2. Ueno Juri (Alice no Toge) - 351
3. Yoshitaka Yuriko (Hanako to Anne) - 307
4. Koizumi Kyoko (Zoku. Saigo Kara Nibanme no Koi) - 256
5. Nakatani Miki (Gunshi Kanbee) - 214

Best Supporting Actor
1. Suda Masaki (Shinigami-kun) - 576
2. Kamikawa Takaya (Hanasaki Mai ga Damattenai) - 206
3. Shibata Kyohei (Gunshi Kanbee) - 126
4. Eguchi Yosuke (Roosevelt Game) - 85
5. Miura Tomokazu (Gokuaku Ganbo) - 72

Best Supporting Actress
1. Kiritani Mirei (Shinigami-kun) - 609
2. Nakama Yukie (Hanako to Anne) - 205
3. Kiritani Mirei (Gunshi Kanbee) - 134
4. Maki Yoko (MOZU) - 121
5. Dan Rei (Roosevelt Game) - 85

W 4 na 5 kategorii wygrywa Shninigami-kun, co dla mnie jest zaskoczeniem i w sumie trochę nieporozumieniem, ale nie mogę się wypowiedzieć, za bardzo na ten temat, bo w końcu poza dramą z Nino (której nie ma w rankingu i zastanawiam się dlaczego) w tym sezonie nie widziałam niczego innego. Może jednak ta drama ma coś w sobie, a ja tego po prostu jeszcze nie widzę... Jak znajdę trochę czasu, to napiszę recenzję.

Ponadto mam głupie wrażenie, że ten ranking jest robiony ściśle pod Johnny'sów... ponieważ w 15 na 17 wygrywają różni Johnny's...

Ponadto Ohno ma fana w postaci reżysera Nakata Hideto (np. Shinigami-kun, Ring), który ostatnio "tweetną", że oglądał ostatnio program z Arashi i stwierdził, że Ohno i Matsuko Delux mają podobne cechy. (Chociaż, ja tam nie wiem czy brać to, jako komplement).
Jest duża szansa, że reżyser szuka aktorów do kolejnej produkcji ;)


Matsuko Delux x Arashi

 





 Ponadto w programie można zobaczyć jeszcze:

5 komentarzy:

  1. Wiesz co z tym podobieństwem to chyba o minę chodzi bo jak się na nich patrzy to jest podobna ale na tym podobieństwo się kończy.
    Co do dramy z Ohno to może obejrzę w końcu mam czas :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki po obejrzeniu tej dramy stwierdzam, że podobała mi się bardzo ale to bardzo bardzo.
      A więc podsumowując skoro ja ją obejrzałam, a wszyscy wiemy jak ja oglądam dramy :), i to całą w dodatku w jeden dzień to nie może być aż taka tragiczna :)

      Usuń
    2. O ile dobrze zrozumiałam to chodziło o jakieś wspólne cechy charakteru, ale tego nie jestem pewna... ale fakt mina jest podobna :)
      Ja nie mówię, że ta drama tragiczna... stwierdzam, że jest średnia, bo mimo wszystko spodziewałam się czegoś innego. I tak w ogóle to moje gratulacje z powodu obejrzenia dramy :P
      I jak to już Ci pisałam, że nie wiem czy jest sens teraz wstawiania recenzji tej dramy :P

      Usuń
    3. No wiesz... ja jeszcze jej nie obejrzała. Może mnie zachęcisz ;P Co do dramy, to może mieli kiepski sezon w Japonii i shinigami-kun było naprawdę najlepsze. Innym powodem może myć to, że drama ma fanów wynikających z dużej popularności pierwowzoru - mangi. Gorzej, że drama Nino nawet sie nie zakwalifikował. Jaki pojazd :D
      Ohno i ten koleś są podobni. Ohno jest oczywiście drobniejszą wersją, ale jakby się zapuścił... :P

      Usuń
    4. Ale wiesz o co chodzi :P Co do jakości sezonu to niekoniecznie był kiepski, bo z tego co się orientuję było parę fajnych dram, ale ich nie widziałam, więc nie wiem czy na pewno... Co do braku dramy z Nino też mnie to zaskoczyło, ale się wie, co najlepsze xD
      Ohno mógł by przytyć, ale tylko troszeczkę to bym nie narzekała :D

      Usuń