piątek, 25 lipca 2014

Dusza artystyczna Sho


Talent do malowania Sho ma bardzo podobny do mojego, więc stwierdziłam, że miło by było zapoznać was z jego twórczością. :) Większość, jak nie wszystkie, rysunków pochodzi z programu (jeżeli się nie mylę, a nie chce mi się sprawdzać) Arashi no Shukudai-kun lub G no Arashi.Także ten... zapraszam!

 


Dobrze, że za rysowanie się nie bierze, tylko zajmuje się wszystkimi innymi rzeczami artystycznymi :)
I dodatek specjalny... Kret w wykonaniu wszystkich z Arashi:
Ewidentnie moim faworytem w tym wypadku jest Sho i jego rysunek :D

3 komentarze:

  1. Fajny krecik B). U mnie wygrywa Jun za debeściarską formę krecika. Co do rysunków Sho to to coś w łaty jest słodziaszne. Tygrys zresztą też. Za ludzi niech się lepiej nie bierze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to Sho jego krecik mnie rozwalił :D
      Zapewne dlatego, że go na rysunku w ogóle nie ma, jest tylko dziura w ziemi :).
      Ohno'wy krecik też jest uroczy ale jak na niego popatrzyłam to się zastanawiał czemu szczurka narysował. Z kolei Jun'a przypomniał mi pewnego pokemona :D.
      A co do wcześniejszych rysunków, to są całkiem urocze zwłaszcza zwierzaki i Totoro (ale pewnie gdyby nie był podpisany pomyślała bym, że to włochaty bałwan ;P).

      Usuń
  2. Uwielbiam rysunki Sho, zawsze poprawiają mi humor :)
    Moimi faworytami są Tygrysek i Totoro xD

    Zmieniając temat. Bardzo się ucieszyłam kiedy trafiłam na tego bloga. Przez chwilkę przestałam czuć się samotna. Tak mało osób przyznaje się do bycia fanem Arashi, wszędzie tylko kpop i kpop T.T
    Szkoda, że nie publikujesz już kolejnych notek - przeczytałam wszystkie i są zabawne, tak jak nasi burzowi chłopcy :D Mam nadzieję, że nadal ich wspierasz, a zastój na blogu jest tylko tymczasowy.
    Pozdrawiam,
    Ara~

    OdpowiedzUsuń